Партнёры

АВТОПРОФИ - издательский дом.

Реклама

 

Покупка автотранспорта

  • ЗАПЧАСТИ

    100 грн.
  • СКЛАДСКОЕ ОБ-Е, погрузчик складской

    10000 $
  • МИКРОАВТОБУСЫ, грузовой

    350 EURO
  • МИКРОАВТОБУСЫ, пассажирский
    Das Business die Karriere -
    Die Verkäufe der
    Autos, der Waren - Die
    Fachkräfte - IT,
    die
    3500 EURO
  • ГРУЗОВИКИ, платформа

    900 $

Продажа автотранспорта


  • АВТОСТЕКЛА

    29500 EURO
  • ГРУЗОВИКИ, дача

    133350 EURO

ТРАНСБИРЖА

АВТОТРАНСПОРТ

ТРУДОУСТРОЙСТВО

ГлавнаяНовостивсе новости
 

Де ховається ДАІ?

2011-08-17 14:03

Лише декілька місяців тому, водія, що їде з Києва до Одеси чи у зворотному напрямку, могли запросто зупинити разів три-чотири, причому, без всякої причини. Переважно, щоб «понюхати», перевірити талон ТО і страховку, дорожній лист і документи на вантаж, а заодно перевірити, чи не має в нього «зайвих» грошей. Тепер же на основних вітчизняних магістралях багато що змінилося. На початку липня з них раптово зникли даішники.

При цьому оскільки дана подія не супроводжувалася ніякими заявами офіційних осіб, або якимись оприлюдненими наказами чи розпорядженнями, для з’ясування причин того, що відбулося, ми звернулися з запитом до УДАІ МВС України. І от яку відповідь ми отримали.
«Твердження про те, що на дорогах державного значення відсутні працівники ДАІ, не відповідає дійсності. Ніяких вказівок або розпоряджень із цього приводу ні керівництво УДАІ, ні керівництво МВС не давало. Наряди ДПС як і раніше продовжують здійснювати нагляд за дорожнім рухом на магістралях країни, виявляти і документувати порушників Правив, а також проводити профілактичну роботу з метою попередження ДТП.
Разом з тим, з метою приведення положень нормативних документів МВС у відповідність з вимогами законодавства у сфері забезпечення дорожнього руху, наказом МВС № 131 від 08.04.2011 р. було внесено зміни в Інструкцію з питань діяльності ДПС, затверджену наказом МВС № 111 від 27.03.2009 р.

Зокрема, відповідно до вимог цієї Інструкції, основними методами несення служби нарядами ДПС на дорогах державного значення визначені патрулювання на службових автомобілях з увімкненими «маячками» в транспортному потоці, а також нагляд за дорожнім рухом, зокрема, з використанням спеціальних технічних засобів, на стаціонарних постах ДАІ, дислокація яких визначена наказом МВС № 177 (а тепер і № 398 - прим. авт.).
Крім того, передбачено здійснення нагляду нарядами ДПС за дорожнім рухом з фіксацією і документуванням порушень Правил дорожнього руху в місцях концентрації ДТП і на аварійно-небезпечних ділянках автодоріг».
В цілому, такий підхід до роботи нарядів ДПС можна було б лише вітати, але…
Дійсно, патрулювання автодоріг, тим більше, на автомобілі з увімкненими «мигалками», дозволить отримати певний ефект. Адже побачивши таку машину, багато лихачів відразу ж почнуть себе стримувати. Але один патрульний автомобіль на декілька десятків, а то і на сотню кілометрів дороги «погоди» не зробить.
Відсутність же належного контролю за діями водіїв, який могло б забезпечити лише приховане патрулювання, неминуче призведе до відчуття безкарності і подальшого сплеску аварійності. Це ж, у свою чергу, дозволить витягнути вже забуті законопроекти про посилення адміністративної відповідальності водіїв за порушення Правил і почати чергову кампанію про необхідність підвищенні штрафів.

В той же час, моніторинг обласних управлінь ДАІ показав, що практично всі працівники ДАІ, окрім тих, що працюють на стаціонарних постах і беруть участь в патрулюванні, на початку липня були відкликані з основних доріг в «глибинку», де вони «вели профілактичну роботу і боролися з аварійністю». Але насправді всі вищезазначені події стали результатом скорочення штату ДАІ, а вірніше, «модернізація» штатного розкладу, під час якого намічено звільнити приблизно 30 відсотків працівників, в тому числі, як інспекторів, так і керівний склад. При цьому нова чисельність штату встановлюватиметься, виходячи з пропорції: один даішник на кожні 5000 мешканців населення того чи іншого району.
При цьому першими звільняють даішників, що досягли пенсійного віку, а також тих, на кого поступає багато скарг. Звичайно ж, не забувають і про «незручних» співробітників.
Як вдалося з'ясувати, нова концепція несення служби дійсно передбачає, що на дорогах державного значення даішники чергуватимуть на постах ДАІ, а також патрулюватимуть між ними на службових автомобілях з увімкненими «мигалками», або чергуватимуть в місцях концентрації ДТП. Як при цьому очікується, звичних «засідок» на дорогах більше не буде. В усякому разі, в найближчому майбутньому. Що ж до другорядних доріг, то їх патрулюватимуть екіпажі з районних ДАІ, штат яких дещо збільшать за рахунок ліквідації окремих взводів ДПС. Ці ж працівники оформлятимуть ДТП і нестимуть службу в місцях їх концентрації.

Одночасно Управління ДАІ отримали негласну вказівку мінімізувати використання «фенів», показання яких легко оскаржуються в суді, і максимально використовувати технічні засоби, що мають можливості фото- і відеофіксації («Візир» і TruСam). Хоча формально, «Іскри», «Радіси», «Беркути» і їм подібні, інспектори ДАІ можуть використовувати і далі.

Володимир ЗАДОРОЖНИЙ


Автор: AutoProfi Версия для печати

«« Вернуться в Новости »»
Tatra и DAF построят совместный грузовик В Китае изготовлен первый двигатель Евро 6
Нормативно-правовая база | Органы власти | Для тех, кто в дороге | Отраслевые компании | Выставки | Автоновости |Статьи, Тест-драйв
Стиль, оформление, дизайн и содержание портала являются объектом авторского права и охраняются законами Украины. Перепечатка материалов и иное их использование допускаются при согласовании с администрацией проекта и размещении активной ссылки на портал. Нарушение этих условий влечет за собой уголовную и административную ответственность.
Торговая марка АВТОПРОФИ зарегистрирована Агентством "Украинские торговые марки", Свидетпльство № 144698.