Партнёры

АВТОПРОФИ - издательский дом.

Реклама

 

Покупка автотранспорта

  • Самосвал

    10000 $
  • ЗАПЧАСТИ

    100 грн.
  • СКЛАДСКОЕ ОБ-Е, погрузчик складской

    10000 $
  • МИКРОАВТОБУСЫ, грузовой

    350 EURO
  • МИКРОАВТОБУСЫ, пассажирский
    Das Business die Karriere -
    Die Verkäufe der
    Autos, der Waren - Die
    Fachkräfte - IT,
    die
    3500 EURO

Продажа автотранспорта


  • АВТОСТЕКЛА

    29500 EURO
  • ГРУЗОВИКИ, дача

    133350 EURO

ТРАНСБИРЖА

АВТОТРАНСПОРТ

ТРУДОУСТРОЙСТВО

Статьи и обзоры

ГлавнаяСтатьиTIR-Львів завжди на зв'язку

TIR-Львів завжди на зв'язку

Майже рік працює у Львові відділ TIR, фактично, — філія АсМАП у західному регіоні України. Три працівники виконують величезний обсяг роботи. Крім карнетів, у відділі можна одержати CMR, свідоцтва "Під митним контролем" та на отримання дозволів.

Працює відділ у режимі АсМАП: з 9.00 до 17.30; у п'ятницю — з 9.00 до 16.00. Зателефонувавши за номерами: 97-65-43 та 64-66-26, можна дістати відповідь на будь-яке питання, що виникло у перевізника, а від начальника відділу Валентина Віталійовича УСТИМЕНКА — і практичну допомогу у розв'язанні проблем, яких у наших перевізників чимало. Ось що розповів він про свою роботу нашому кореспонденту.

— Найдошкульніше місце у роботі перевізника — перетин кордону. Тут він витрачає невиправдано багато часу — і на оформлення документів, і на "супутні" процедури. На жодному кордоні такого нема. Треба, не треба — його заганяють на термінал, де він має сплачувати за добу по 70 грн. Я не раз просив: "Дайте мені кошторис — на що йдуть ці гроші, є ж якісь нормативні документи, щоб заганяти перевізника в автопорт". Не дають.

Тепер долучилося зважування. Зважують митники, зважує СМАП — ні, треба ще й у терміналі зважити автомобіль, щоб взяти з водія додатково 20 грн. Або розвантаження. Припустимо, у митниці є підозра щодо вантажу: автомобіль розвантажують, завантажують — і все коштом перевізника. З якого дива?

Якщо справді є якесь порушення — нема питань, перевізник заплатить, але якщо все гаразд — чому він повинен оплачувати ці процедури? Тепер такий момент. Припустимо, виявили-таки перегруз, треба проплатити. Але зробити це можна лише з 8-ї до 23-ї години. Не встиг водій у цей термін — чекай до ранку. Невже не можна працювати у цілодобовому режимі або передати цю функцію СМАПам — у них є таблиці, вони можуть це робити. Нема злагодженості у роботі з "Укравтодором".

На перший погляд це дрібниці, але вони дуже ускладнюють перевізнику життя. Ми тут, на місці, намагаємося якомога більше таких питань вирішувати. Якщо треба — їдемо на перехід, з'ясовуємо, допомагаємо. Не рахуємося з тим — стосується це безпосередньо завдань відділу чи ні. Життя є життя. Я так вважаю — чим більше буде практичної допомоги перевізнику, тим відчутніший буде загальний результат.

Хоча, слід сказати, якби всі питання, які на сьогодні є у перевізника, а вони різні — на рівні міністра, Кабміну, Верховної Ради тощо, якби їх розкласти по поличках і поступово вирішувати — за півроку ми половини б з них позбулися. За допомогою Асоціації багато що можна зробити. Президент поступово входить в роботу, вирішує багато складних питань, думаю, через якийсь час перевізникам працюватиметься легше.

А ми тут, у регіоні, могли б підключитися, взяти на себе ще ряд функцій. Наприклад, перевізник прострочив термін здачі книжки МДП, йому треба зареєструвати рухомий склад тощо. Він міг би це робити, не виїжджаючи до Києва. Тут йому можна все оформити, зареєструвати, дані ввести в комп'ютер, передати в АсМАП. Або візьмімо видачу карнетів та CMR за готівку.

Ми працюємо тільки по безготівковому розрахунку, але ж у нас є чимало перевізників, які мають 2 — 3 машини, тож їм найчастіше потрібно 1 — 2 карнети. Заради цього їхати до Києва — скільки-то треба грошей. Чому б не доручити це нам? Або CMR. Коштує вона 3 грн. Щоб її отримати, перевізник має переказати ці гроші, приїхати, показати платіжку. Чому не можна полегшити цю процедуру: поставити касовий апарат, брати гроші тут, на місці?

Це хоч трохи спростило б членам Асоціації життя. Багато з них звертаються з суто юридичними питаннями. Не завжди можна кваліфіковано їх проконсультувати. Вважаю, доцільно було б мати у нашому відділі юриста-фахівця, тоді простіше було б розв'язувати спірні питання.

Поки ми з Валентином Віталійовичем розмовляли, телефон "не замовкав", заходили відвідувачі. (Пізніше він сказав, що таких дзвінків буває до 30 на день — і у кожного, хто дзвонить,— невідкладна справа.) Скориставшись нагодою, розпитала відвідувачів, чи задоволені вони тим, що в їхньому регіоні працює відділ АсМАП.

Незадоволених не було, але найемоційнішу відповідь дала директор підприємства "Трансприлад": "Нам відчутно допомагає наша філія, найбільше — при перетині кордонів. Тепер представник АсМАП їде на кордон, зустрічається з працівниками митниці, СМАПів, — це ж сприймається зовсім по-іншому. Ми за ним — як за міцною стіною".

Отже, рішення про відкриття регіональних відділів було слушним. Напрацьовано досвід, є перспективи розвитку, але головне — є довіра перевізників. А чим міцніші регіони — тим міцніший центр.

Автор: Людмила Каткова, autoprofi.ua

Дата публикации: 28.10.8140
Вернуться в Статьи
Весовой комплекс — не "автодоилка" для любителей легкой наживы Новинки от фирмы "Тент плюс"
Нормативно-правовая база | Органы власти | Для тех, кто в дороге | Отраслевые компании | Выставки | Автоновости |Статьи, Тест-драйв
Стиль, оформление, дизайн и содержание портала являются объектом авторского права и охраняются законами Украины. Перепечатка материалов и иное их использование допускаются при согласовании с администрацией проекта и размещении активной ссылки на портал. Нарушение этих условий влечет за собой уголовную и административную ответственность.
Торговая марка АВТОПРОФИ зарегистрирована Агентством "Украинские торговые марки", Свидетпльство № 144698.