Партнёры

АВТОПРОФИ - издательский дом.

Реклама

 

Покупка автотранспорта

  • Самосвал

    10000 $
  • ЗАПЧАСТИ

    100 грн.
  • СКЛАДСКОЕ ОБ-Е, погрузчик складской

    10000 $
  • МИКРОАВТОБУСЫ, грузовой

    350 EURO
  • МИКРОАВТОБУСЫ, пассажирский
    Das Business die Karriere -
    Die Verkäufe der
    Autos, der Waren - Die
    Fachkräfte - IT,
    die
    3500 EURO

Продажа автотранспорта


  • АВТОСТЕКЛА

    29500 EURO
  • ГРУЗОВИКИ, дача

    133350 EURO

ТРАНСБИРЖА

АВТОТРАНСПОРТ

ТРУДОУСТРОЙСТВО

Статьи и обзоры

ГлавнаяСтатьиЖешувські перегони

Жешувські перегони

автогонки28 жовтня у польському місті Жешув відбулися міжнародні змагання з авторалі та автослалому "V рейд Daewoo-2001", у яких взяли участь члени Всеукраїнського автомобільного клубу журналістів (ВАКЖ).

Про те, як усе відбувалось, розповідає учасник змагань, член ради ВАКЖу та редактор іванківської газети "Трибуна праці" Павло Якович СМОВЖ.

Спорт взагалі, як вид людської діяльності і самореалізації, потребує не лише доброї підготовки, а ще й азарту. Особливо автомобільний. Це я відчув на собі кілька років тому, коли ВАКЖ на чолі з президентом клубу Людмилою Мєх розгорнув активну роботу по залученню до змагань спочатку українських, а тепер — і зарубіжних журналістів.

Два роки тому крім ралі-слалому, які провадилися навесні та восени, було ініційовано ще один цікавий захід — пробіг журналістів-автомобілістів під назвою "Дорогами Криму. Проблеми і перспективи", завдання якого — пропаганда питань безпеки руху, встановлення ділових і творчих контактів з журналістами різних країн, формування і зміцнення позитивного іміджу України на міжнародному рівні.

Саме тому, маючи за плечима 30-річний водійський стаж і певний життєвий досвід, я пройнявся цими ідеями, спробував себе в різного роду автоперегонах і, пізнавши смак перемоги, тепер відчуваю в собі потяг до реалізації дуже важливої і потрібної нашій державі справи.

Це — з одного боку, а з іншого — звичайно ж, бажання перевірити свої можливості, реалізувати їх якомога повніше. Все це, взяте разом, допомагає добиватися певних результатів не лише мені, а й моїм колегам — доволі численній групі ентузіастів, які добровільно і постійно беруть на себе масу всіляких клопотів та неспокою і за які одержують в основному моральне задоволення і… нові клопоти. Але при цьому нерідко відчуваємо і свято душі. Як от 21 жовтня цього року.

В ході проведення в Києві Міжнародного ралі журналістів (у ньому взяли участь представники шести країн) нашому клубу було подаровано автомобіль L-1300 — гордість запорізьких і корейських автомобілебудівників. Так СП "АвтоЗАЗ-Daewoo" відзначило внесок ВАКЖу в пропаганду своєї продукції.

А тепер — про перегони в Польщі, взяти участь у яких нам допомогли львівські колеги Мирослав Шваб та Євген Кравс. Це був фактично перший вихід журналістів-автоспортсменів ВАКЖу на закордон. І, як виявилося, доволі успішний. У перегонах виступили постійні учасники наших ралі й пробігів — команди газети "Автопрофі" та телепрограми "Автостиль" (СТБ), причому наші телевізійники — на вітчизняному автомобілі "Славута", спеціально наданому для цих змагань керівництвом СП "АвтоЗАЗ-Daewoo".

Як відомо, "ізюминкою" "Славути" є мелітопольський двигун (яким, до речі, комплектується і перспективний українсько-корейський автомобіль L-1300). Нарівні з іномарками цей "движок" успішно витримував усі навантаження, якими так багаті подібні ралі. Закономірно, що він зацікавив багатьох поляків своєю економічністю і разом з тим неабиякою потужністю.

Усього в перегонах "Daewoo-2001" в Жешуві взяв участь 31 екіпаж з Польщі й сусідніх країн. Цікаво, що більше половини поляків виступало на "Малюхах" (так вони називають малолітражні Fiat 126 з об'ємом двигуна 903 см3). Чом би нашим "зазівцям" не перейняти досвід? Що стосується наших спортивних результатів — вони могли б бути кращими: команда "Автопрофі" посіла четверте місце в класі, наша, іванківська — п'яте. Але, гадаю, то лише початок — до "закордону" теж треба звикнути.

Автор: autoprofi.ua Павло Смовж

Дата публикации: 28.10.9340
Вернуться в Статьи
Під проводом ВАКЖу Возрождение российского автобуса
Нормативно-правовая база | Органы власти | Для тех, кто в дороге | Отраслевые компании | Выставки | Автоновости |Статьи, Тест-драйв
Стиль, оформление, дизайн и содержание портала являются объектом авторского права и охраняются законами Украины. Перепечатка материалов и иное их использование допускаются при согласовании с администрацией проекта и размещении активной ссылки на портал. Нарушение этих условий влечет за собой уголовную и административную ответственность.
Торговая марка АВТОПРОФИ зарегистрирована Агентством "Украинские торговые марки", Свидетпльство № 144698.