Партнёры

АВТОПРОФИ - издательский дом.

Реклама

 

Покупка автотранспорта

  • Самосвал

    10000 $
  • ЗАПЧАСТИ

    100 грн.
  • СКЛАДСКОЕ ОБ-Е, погрузчик складской

    10000 $
  • МИКРОАВТОБУСЫ, грузовой

    350 EURO
  • МИКРОАВТОБУСЫ, пассажирский
    Das Business die Karriere -
    Die Verkäufe der
    Autos, der Waren - Die
    Fachkräfte - IT,
    die
    3500 EURO

Продажа автотранспорта


  • АВТОСТЕКЛА

    29500 EURO
  • ГРУЗОВИКИ, дача

    133350 EURO

ТРАНСБИРЖА

АВТОТРАНСПОРТ

ТРУДОУСТРОЙСТВО

Статьи и обзоры

ГлавнаяСтатьиДозволи — проблема №1

Дозволи — проблема №1

На початку листопада наш кореспондент побував у західному регіоні — на Львівщині та Івано-Франківщині, де зустрічався з перевізниками, розпитував, як їм живеться-працюється. Проблеми, на жаль, ті самі, що завжди: затримки на митних переходах, безпричинні зупинки на дорогах, та й самі дороги… Додалися хіба що зважування і видача ліцензійних карток. Але все це нині відступило на другий план: найболючіша, найдошкульніша проблема сьогодні — дозволи. Саме навколо неї зараз киплять пристрасті.
— У нас тут немає крупних перевізників. Більшість мають по 2 — 5 машин. Відповідно і коштів великих такі підприємства не мають. Тож коли з'являється клієнт, особливо постійний — дуже з того тішимося, тримаємося за нього. Уявляєте, як-то нам зараз: вантаж є, а дозволу немає.
Лідія Феодосіївна Вельгаш, ЦБВО "Трансприлад"

      — Я підписав довготривалий договір з німецьким підприємством. Маю робити по 4 рейси в місяць. Возимо текстиль на швейні фабрики — у Вінницю, Чоп, Донецьк, Ужгород тощо, звідти до Німеччини — готові вироби. Постійна робота — що може бути краще! Тепер, через відсутність дозволів,контракт зірвано на 2 тижні. Оформлюю візи на Чехію, Словаччину — поїду в обхід Польщі. Оформлення візи — 2 тижні, тож мушу тепер платити неустойку.
Василь Васильович Дешко, ЧП "Дешко"
— Було б набагато легше, якби нами займалася тільки Асоціація. Треба передати їй більше повноважень. Якби дозволи розподіляла Асоціація, порядку було б більше. Найкращий варіант — розділити квоти між членами АсМАП по кількості машин. Тоді можна буде спланувати свою роботу. А так, я їду на кордон і не знаю — пройду я його чи ні.
Юлій Олександрович Лакатош, ЧСАД "Львівавтотранс"
— Асоціація зробила все можливе, щоб запобігти ситуації, яка склалася на сьогодні. Як тільки стало зрозуміло, що загострення неминуче, у посольстві Республіки Польща в Україні відбулася зустріч, у якій взяли участь президент АсМАП Л.М.Костюченко, директор департаменту Л.П. Докіль і я. Було досягнуто домовленості, що Польща збільшить квоту. 12 листопада нам буде передано 5000 дозволів. Це, безумовно, змінить ситуацію на краще.
Валентин Віталійович Устименко, начальник відділу TIR-Львів

Продовження теми — у наступному номері.

Дата публикации: 06.12.2006
Вернуться в Статьи
Не будем швыряться деньгами Недостатка в информации не будет
Нормативно-правовая база | Органы власти | Для тех, кто в дороге | Отраслевые компании | Выставки | Автоновости |Статьи, Тест-драйв
Стиль, оформление, дизайн и содержание портала являются объектом авторского права и охраняются законами Украины. Перепечатка материалов и иное их использование допускаются при согласовании с администрацией проекта и размещении активной ссылки на портал. Нарушение этих условий влечет за собой уголовную и административную ответственность.
Торговая марка АВТОПРОФИ зарегистрирована Агентством "Украинские торговые марки", Свидетпльство № 144698.