Партнёры

АВТОПРОФИ - издательский дом.

Реклама

 

Покупка автотранспорта

  • Самосвал

    10000 $
  • ЗАПЧАСТИ

    100 грн.
  • СКЛАДСКОЕ ОБ-Е, погрузчик складской

    10000 $
  • МИКРОАВТОБУСЫ, грузовой

    350 EURO
  • МИКРОАВТОБУСЫ, пассажирский
    Das Business die Karriere -
    Die Verkäufe der
    Autos, der Waren - Die
    Fachkräfte - IT,
    die
    3500 EURO

Продажа автотранспорта


  • АВТОСТЕКЛА

    29500 EURO
  • ГРУЗОВИКИ, дача

    133350 EURO

ТРАНСБИРЖА

АВТОТРАНСПОРТ

ТРУДОУСТРОЙСТВО

Статьи и обзоры

ГлавнаяСтатьиНіяких компромісів!

Ніяких компромісів!

Позиція "Укравтодору" щодо вагових комплексів. Після колегії "Укравтодору" в клубі Кабміну працювала "гаряча лінія" за участю керівника "Укравтодору" Вадима Гуржоса та його заступника Георгія Глінського. Як правило, сюди навідуються й представники ЗМІ (цього разу журналістів зібралося небагато — чоловік з десять).

Серйозних питань, одначе, було чимало. Зокрема, дехто цікавився, коли ж нарешті в Україні будуть дороги європейського рівня , як фінансуватиметься галузь для спорудження нових та реконструкції старих автошляхів, чи будуть запроваджені платні дороги тощо.

Вадим Миколайович запевнив, що більшість доріг будуть приведені до пристойного стану. На це з бюджету виділяється більше, ніж у попередні роки, коштів, у тому числі за рахунок кредитів (з бюджету — 5,2 млрд. грн., кредит — 1,8 млрд. грн.).

Однак, зауважив пан Гуржос, держава з часом має передати в приватні руки не лише будівництво, а й обслуговування доріг, облаштування придорожньої інфраструктури. Державні органи влади займатимуться стратегічними дорожніми питаннями, контролем, залученням інвестицій тощо (Вже скільки років це роблять без помітних успіхів — в плані розбудови транспортних коридорів та важливих регіональних магістралей.)

Водій автобуса Василь Богданець з Рівного запитав, як швидко закінчиться реконструкція траси, що прямує до Львова. Начальник "Укравтодору" відповів, що знає про її поганий стан, але запевнив, що протягом 2007—2008 років цю магістраль приведуть до належного стану.

Що стосується платних доріг, то першою з них (наступного року) стане автотраса Харків—Дніпропетровськ. Однак функціонуватиме й альтернативна безкоштовна дорога. За словами пана Гуржоса, цього року їхня служба приділятиме значну увагу шляхам у сільській місцевості, щоб до кожного населеного пункту пролягала дорога з твердим покриттям.

Йшлося і про будівництво окружної дороги навколо Києва. Зважаючи на те, що практично всі земельні ділянки до Кончи-Заспи і навіть далі (в бік Українки) стали приватною власністю, планувати спорудження цієї дороги дуже проблематично. За попереднім проектом окружна дорога має пройти через Дніпро (тобто потрібно зводити міст) неподалік села Плюти до Українки в напрямку Борисполя і далі з виходом на трасу Київ—Чоп з розгалуженням на Ковель—Ягодин. Терміни будівництва поки що не визначені.

Кореспондент "Автопрофі" поцікавився, яким чином дорожня служба збирається поновити роботу вагових комплексів, який буде діяти механізм оплати за перевантаження машин. Керівник "Укравтодору" зауважив, що збудовані раніше шляхи не розраховані на сучасні навантаження, тому вони швидко псуються. Служба має виправляти таку ситуацію, щоб зберігати дороги від руйнування.

Всі вагові комплекси знову запрацюють — зараз готується відповідна постанова Кабміну (раніше підготовлений з цього питання документ відхилили), в якій будуть чітко визначені механізм сплати за перевантаження та інші аспекти (конкретних цифр керівники "Укравтодору" не назвали, хоча журналісти неодноразово прагнули "вибити" з них цю інформацію).

"У всьому світі, — наголосив пан Гуржос, — державні органи влади дбають, аби шляхи служили якомога довше — вводять обмеження, заборони тощо. Якщо температура повітря перевищує +25о С, то в Європі забороняється рухатися дорогами. На вихідні та святкові дні також є обмеження (пропускають лише транспортні засоби з продукцією, яка швидко псується).

Навіть в Білорусі такі обмеження запроваджують (сябри поставили спеціальні датчики на дорогах), а в Україні польські водії, перетнувши кордон, з трьох автомобілів можуть спокійно перевантажити товари на два, щоб зекономити транспортні витрати за доставку. Їх не турбує, що таким чином вони розбивають наші дороги. З цим маємо нещадно боротися, як роблять ті ж поляки. Будемо запроваджувати і в нас європейський досвід.

Угорські служби не кордоні не пропустять машину, якщо у водія немає цепів. Вони просто завернуть автомобіль, мовляв, купуй, де хочеш. А в нас підняли галас, коли в гірській місцевості ввели обов'язок надівати цепи на транспортні засоби.

Ми розуміємо, що приватники не хочуть платити за перевантаження. Їм це невигідно. Спочатку ми шукали з ними компромісне рішення з цього питання, однак прийшли до висновку, що маємо захищати насамперед інтереси держави, тому будемо запроваджувати жорсткі методи. Українські водії повинні звикати до дисципліни, не брати більше вантажу, ніж дозволено, наприклад, важких контейнерів".

Чесно кажучи, мене здивувала позиція "Укравтодору". Адже наші перевізники (приватні або неприватні — не має значення) є великою складовою держави. Вони платять податки, транспортні збори і переважна більшість з них завжди підкреслювали, що їм не байдуже в якому стані наші дороги, що їх треба берегти. Однак спочатку, вважають перевізники, слід навести порядок на шляхах, щоб машини не "гробилися" через неякісні дороги (вибоїни, сторонні предмети тощо) і безпечно їхали з вантажами або без них.
Розповідаючи про роботу вагових комплексів, пан Гуржос зазначив: щоб не було зловживань, плата, за винятком незначних сум (не сказав в яких випадках), не сплачуватиметься готівкою, аби упередити зловживання.

Але представники дорожньої служби (контролери) матимуть право зупиняти автомобілі (автоінспекція відмовляється цим займатися) і направляти на зважування, затримувати машини, якщо є перевантаження (фура разом з товарами має важити не більше 38 т). Якщо перевізник захоче швидше вирушити в дорогу, то йому доведеться перевантажити товар на іншу машину. Лише на автотрасі Київ—Одеса буде діяти норма, за якою навантаження на вісь складатиме до 13 т. На решті доріг норма залишиться старою — до 11 т.

На запитання щодо забезпечення дорожньої служби відповідною технікою пан Гуржос відповів: "Нинішнього року на техніку та виробничі бази виділено 203 млн. грн. Однак ми відмовилися від попередньої практики закуповувати дорогу техніку, яка використовується неефективно. Колишнє керівництво служби придбало фрези, а вони тільки сім змін відпрацювали. А їх амортизація велика. Одне слово, невигідно утримувати цю техніку. Надалі плануємо залучати до робіт технічні засоби приватних фірм, яких сьогодні багато в Україні".

Пробувши на "гарячій лінії" годину, пан Гуржос відправився на якесь засідання, і його замінив на "посту" Георгій Глінський. Але й він конкретно нічого не сказав про роботу вагових комплексів, розміри "такси" за перевантаження тощо. Мабуть, дорожники й самі ще до пуття не знають, як воно буде.

Адже проект урядового документу поки що знаходиться в "сирому" стані. Крім того, якщо постанова й вийде, вона йтиме у розріз із законодавством (закони ж бо мають вищий статус, ніж постанови) в плані надання права дорожнім контролерам зупиняти автомобілі. Це, за законом, має право роботи лише Державтоінспекція, а не дорожники.

Автор: газета "Автопрофи", сторінку підготували Іван Бабенко, Роман Любера

Дата публикации: 22.05.2006
Вернуться в Статьи
Правила ввезення машин Идеальный круг — идея фикс
Нормативно-правовая база | Органы власти | Для тех, кто в дороге | Отраслевые компании | Выставки | Автоновости |Статьи, Тест-драйв
Стиль, оформление, дизайн и содержание портала являются объектом авторского права и охраняются законами Украины. Перепечатка материалов и иное их использование допускаются при согласовании с администрацией проекта и размещении активной ссылки на портал. Нарушение этих условий влечет за собой уголовную и административную ответственность.
Торговая марка АВТОПРОФИ зарегистрирована Агентством "Украинские торговые марки", Свидетпльство № 144698.