Партнёры

АВТОПРОФИ - издательский дом.

Реклама

 

Покупка автотранспорта

  • Самосвал

    10000 $
  • ЗАПЧАСТИ

    100 грн.
  • СКЛАДСКОЕ ОБ-Е, погрузчик складской

    10000 $
  • МИКРОАВТОБУСЫ, грузовой

    350 EURO
  • МИКРОАВТОБУСЫ, пассажирский
    Das Business die Karriere -
    Die Verkäufe der
    Autos, der Waren - Die
    Fachkräfte - IT,
    die
    3500 EURO

Продажа автотранспорта


  • АВТОСТЕКЛА

    29500 EURO
  • ГРУЗОВИКИ, дача

    133350 EURO

ТРАНСБИРЖА

АВТОТРАНСПОРТ

ТРУДОУСТРОЙСТВО

Статьи и обзоры

ГлавнаяСтатьиСвятий Миколай підказав

Святий Миколай підказав

Безпека в дорожньому русі, як відомо, залежить не тільки від інспекторів з жезлами, а й інших товаришів. Наприклад, дорожників, які нерідко вчасно не посипають траси сумішшю з піску й солі, щоб не ковзати по автомагістралях, рятувальників з МНС та інших служб.

Щоб навести лад на дорогах, президент у День святого Миколая підписав розпорядження (№ 1289/2005-рп) "Про невідкладні заходи щодо забезпечення безпеки дорожнього руху". Згідно з ним уряд має під своїм крилом створити координаційну раду, до якої ввійдуть керівники МВС, Мінтрансу, МНС, Мін'юсту, МОЗ, "Укравтодору" та науково-дослідних установ. Подібні ради будуть створені й в обласних центрах, Криму, Києві та Севастополі до 1 лютого 2006 року.

Крім того, уряд повинен проаналізувати стан виконання державної програми (на 2003—2007 роки) щодо забезпечення безпеки руху на автодорогах, вулицях, залізничних переїздах та фінансування цих заходів. Кабмін зобов'язаний посилити відповідальність керівників усіх рівнів виконавчої влади за виконання вимог законів та актів президента стосовно безпеки дорожнього руху.

Мінтранс і МВС (мабуть, слід розуміти під цим ще не реформовану ДАІ та розкритиковану ГАТІ) повинні до 1 лютого 2006 року перевірити технічний стан автобусів. Зокрема тих, що експлуатуються в гірській місцевості. Крім того, відповідальним працівникам зазначених міністерств глава держави дав вказівку "вжити заходів щодо заборони експлуатації автобусів, технічний стан яких не відповідає правилам, нормам і стандартам безпеки дорожнього руху".

Президент ще й дав завдання МВС посилити контроль за дисципліною учасників дорожнього руху, технічним станом транспортних засобів та їх допуском до участі в дорожньому русі. За такої команди згори, як говориться, не передати б куті меду, тобто виловлювати (не лише заради звіту) не тільки одних "простих смертних", що дуже рідко порушують ПДР, а й "тузів" різних рангів, їхніх чад та наближених до "тіла цих тузів" громадян. Бо перед законом, як і перед Богом, всі рівні.

У третьому пункті розпорядження зазначається, що Держкомпідприємництва та Мінтранс за погодженням з МВС протягом трьох місяців (отже до 19 березня) мають "розробити та затвердити зміни до ліцензійних умов здійснення господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом". Ці зміни покликані спрямувати органи влади на посилення безпеки пасажирських перевезень, дотримання режиму праці та відпочинку водіїв і вимог технічного стану транспортних засобів.

Водночас Мінтранс, уряд Криму, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації зобов'язані за два місяці "перевірити додержання перевізниками умов договорів із замовниками пасажирських перевезень щодо виконання вимог безпеки дорожнього руху і вжити заходів до усунення виявлених недоліків".

МНС (п. 5 розпорядження), МВС, МОЗ та "Укравтодор" повинні (термін виконання чомусь не зазначений) також "забезпечити підвищення готовності їх сил і засобів до оперативного реагування на надзвичайні ситуації та події на автомобільних дорогах, поліпшення координації діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади під час ліквідації наслідків таких подій".

До 1 лютого 2006 року дорожники спільно з МВС та місцевими органами влади повинні обстежити всі українські автошляхи і за результами цієї клопіткої роботи ввести (без фанатизму) обмеження або тимчасову заборону на рух транспорту загального користування на небезпечних ділянках таких доріг до усунення причин, що загрожують безпеці дорожнього руху.

Генпрокуратурі президент рекомендує перевірити, як Головавтотрансінспекція виконує дозвільно-реєстраційні та контрольно-наглядові функції у сфері автомобільного транспорту загального користування. У разі виявлення порушень Генпрокуратура має вжити заходів до їх усунення. Знову ж таки терміни виконання відсутні. Мабуть, прокуратура буде це робити постійно. А ми, зі свого боку, слідкуватимемо, як насправді виконуються настанови президента, та розповідатимемо про них вам.

Автор: Іван Бабенко, autoprofi.ua

Дата публикации: 05.12.7780
Вернуться в Статьи
Перевозчики требуют компенсаций Проти зловживань, або як зламати "тіньові" схеми
Нормативно-правовая база | Органы власти | Для тех, кто в дороге | Отраслевые компании | Выставки | Автоновости |Статьи, Тест-драйв
Стиль, оформление, дизайн и содержание портала являются объектом авторского права и охраняются законами Украины. Перепечатка материалов и иное их использование допускаются при согласовании с администрацией проекта и размещении активной ссылки на портал. Нарушение этих условий влечет за собой уголовную и административную ответственность.
Торговая марка АВТОПРОФИ зарегистрирована Агентством "Украинские торговые марки", Свидетпльство № 144698.